Рекомендована публікація

                                                           І  етап Всеукраїнського конкурсу- захисту науково- дослідницьких робіт прохо...

вівторок, 25 жовтня 2011 р.



  Структура наукової роботи

                                                               Зразок титульної сторінки


                       

                                                                 Зразок титульної сторінки

                                                 Міністерство освіти і науки  України
1,5 інт
Мала академія наук України
Полтавське територіальне відділення МАН України
                                               Гадяцьке міське наукове товариство учнів                                                                                   


                                        14, напівж.
                       Відділення : 
                                                                                 Секція: інформатика
     20 мм                                                                                   та обчислювальна техніка
                                                                                Підсекція: мультимедійні                    
                                                                                системи, навчальні та ігрові
                                                                                навчальні та ігрові програми 
      18, напівж.
      1,5 інтерв.                                                                                                                             10 мм     


АВТОМАТИЗАЦІЯ  ПРОЦЕСУ ОЦІНЮВАННЯ
ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ З НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

                                                  Роботу виконав:
                                                                  Юдченко Борис Олегович,
                                            14, напівж.,                           учень  8  класу 
                                            1 інтерв.                                Гадяцької гімназії імені
                                                                                           Олени Пчілки Гадяцької
                                                                                           міської  ради
                                                                                           Полтавської області
                                2 інтервали                                                                                                                           
                                                        
                                                            Науковий керівник:
                                                                   Кизь Юлія Станіславівна,
                                                            учитель інформатики
                              14, нежирний.,                                      Гадяцької  гімназії
                                 1 інтерв.                                             імені Олени Пчілки
                                                                  Гадяцької   міської ради,
                                                  кваліфікаційна
                                                              категорія «спеціаліст»





Гадяч-2012
                                         
                                                                   20 мм





Зразок написання тез

Тези

 науково-дослідницької роботи
« Сугестивно – асоціативне сприйняття пейзажів у збірці «Вечори на хуторі біля Диканьки» М.Гоголя.»
Автор:    Римар Дарія Юріївна, учениця 10-А класу Гадяцької спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №4 Гадяцької міської ради Полтавської області
Науковий керівник:  Горова Людмила Григорівна, учитель зарубіжної 
літератури Гадяцької  спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №4 Гадяцької міської  ради Полтавської області, кваліфікаційна категорія - спеціаліст  вищої   категорії, « старший учитель»
Полтавське територіальне відділення МАН України
Секція: зарубіжна література

  Проблема збереження  природи, мирного співіснування людини з природою надзвичайно важлива в наш час. М.В.Гоголь показав красу пейзажів Полтавщини всьому світу. Робота змушує читача задуматися,  зробити висновки, провести паралель: минуле – сьогодення – майбутнє; спонукає до активної життєвої позиції, наштовхує на розуміння власної індивідуальності, особливості, ролі в суспільстві.
Мета роботи - робота покликана показати переваги сугестивно – асоціативного аналізу тексту та зацікавити творами М.Гоголя.
Завдання роботи: 1) розкрити красу пейзажів М.Гоголя через сугестивно – асоціативне сприйняття; 2) дослідити переваги  сугестивно – асоціативного сприйняття людини; 3) формувати активну життєву позицію.
Робота  складається зі вступу, основної частини, висновків, списку використаних джерел.
Основними результатами роботи є:
-             розкриття художніх, морфологічних, синтаксичних фонетичних особливостей пейзажів збірки « Вечори на хуторі біля Диканьки» М.Гоголя ;
-             виділення основних функції пейзажів Гоголя;
-             проведення сугестивно – асоціативних зв’язків з творчістю інших письменників;
вивчення асоціативного  сприйняття пейзажів М.В.Гоголя школярами

Зразок написання  змісту
ЗМІСТ
   
                             3-4 інтервали
ВСТУП ………………………………………………………………… с.3
РОЗДІЛ 1. (НАЗВА РОЗДІЛУ)…………………………………………  с.5
РОЗДІЛ 2. ………………………………………………………………………….
                2.1. ……………………………………………………………………….
                2.2. ……………………………………………………………………….
                2.3. ………………………………………………………………………..         
                2.4. ………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 3. …………………………………………………………………………
                3.1. ………………………………………………………………………..
                3.2. …………………………………………………………………………                       
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ



                                                          Зразок написання  вступу      

                                                         ВСТУП
 ( не більше 2-3 сторінок)


Актуальність теми дослідження
Мета роботи
Визначена мета зумовила постановку та розв’язання наступних завдань
Об’єктом дослідження
Предметом 
Методи дослідження…..
Наукова новизна одержаних результатів
Практичне і теоретичне застосування
Апробація результатів дослідження
Результати дослідження викладені

Визначення методів, об’єкта і предмета дослідження
Об’єктом дослідження називають процес чи явище, яке породжує проблемну ситуацію і обране для вивчення. Головне питання при визначенні об’єкта «Що розглядається?»
Предмет дослідження визначається при відповіді на питання: «Як розглядати «об’єкт», «Які відносини йому властиві?», «Які аспекти і функції виділяє дослідник для вивчення об’єкта?».
Досить поширеним є поділ основних типів методів за дво­ма ознаками: мети і способу реалізації.
За першою ознакою виділяються так звані первинні ме­тоди:
1. Спостереження — систематичне цілеспрямоване вивчення об'єкта. Це найелементарніший метод, який є, як правило, складовою інших методів.
Щоб стати основою наступних теоретичних і практичних дій, спостереження мусить відповідати таким вимогам:
    задуманості заздалегідь (спостереження проводиться для певного, чітко поставленого завдання);
    планомірності (виконується за планом, складеним відповідно до завдання спостереження);
    цілеспрямованості (спостерігаються лише певні сторони явища, котрі викликають інтерес при дослідженні);
    активності (спостерігач активно шукає потрібні об'єкти, риси явища);
•  систематичності (спостереження ведеться безперервно або за певною системою).
Спостереження, як метод пізнання, дає змогу отримати пер­винну інформацію про об'єкт дослідження.
2. Опитування дає змогу отримати як фактичну інформа­цію, так і оцінні дані, проводиться в усній або письмовій формі. При створенні анкети або плану інтерв'ю важливо сформу­лювати запитання так, щоб вони відповідали поставленій меті. Анкета може включати декілька блоків питань, пов'язаних не лише з рівнем періодичності використання тих чи інших засобів, а й оцінкою об'єкта дослідження.
3. Порівняння — один із найпоширеніших методів пізнан­ня. Це процес встановлення подібності або відмінності пред­метів та явищ дійсності, а також знаходження загального, притаманного двом або кільком об'єктам.
Метод порівняння дасть результат, якщо відповідатиме таким основним вимогам:
    можна порівнювати лише ті явища, між якими є певна об'єктивна спільність;
    порівняння необхідно здійснювати за найсуттєвішими, найважливішими (в межах конкретного пізнавального завдання) рисами.
Інформацію про об'єкт можна отримати двома шляхами:
    безпосередній результат порівняння (первинна інформація);
    результат обробки первинних даних (вторинна або похідна інформація).
4. Вимірювання — це процедура визначення числового зна­чення певної величини за допомогою одиниці виміру. Цінність цієї процедури полягає в тому, що вона дає точні, кількісно визначені відомості про об'єкт. При вимірюванні необхідні такі основні елементи: об'єкт вимірювання, етало­ни, вимірювальні прилади, методи вимірювання.
5. Тестування є різновидом вибіркового опитування, яке проводиться з метою виявлення суттєвих ознак об'єкта, за­собів його функціонування, використовується в лабораторних експериментах, коли масове опитування через анкетування неможливе. Тестування інколи проводять двічі — на почат­ковому етапі дослідження, де воно виконує діагностичну функ­цію, і при завершенні дослідження, де воно виконує верифікаційну функцію, тобто перевірку істинності гіпотез і висновків. Тести складають так, щоб однозначно виявити ті чи інші властивості опитуваних.
Вторинні методи використовуються з метою обробки та аналізу отри­маних даних-кількісний та якісний аналіз даних, їх си­стематизація.
За ознакою способу реалізації розрізняють:
1. Логіко-аналітичні, до них належать:
- методи дедукції – це перехід від загальних знань про предмети до одиничних знань про окремі предмети;
- методи індукції – основою індукції є дані, одержані шляхом спостереження.
2. Візуальні або графічні методи:
- графи;
- схеми;
- діагра­ми та ін.

Зразок  сторінки, на якій починається  розділ

РОЗДІЛ 1
ДЕКУПАЖ – МОДНА ТЕХНІКА РУКОДІЛЛЯ



1.1.Що таке декупаж
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
        
          1.1.1.Техніка виконання роботи


ВИСНОВКИ
(1-3 СТОРІНКИ)


У цьому розділі автор робить особисті висновки за результатами даних, отриманих у ході експерименту, зіставляючи їх із теоретичним матеріалом другого розділу.
У відповідність з реальними фактами повинні бути приведені і висновки з дослідження. Їх також не можна робити занадто поспішно. Висновки повинні  випливати з того, що насправді доведено. Висновки звичайно пропонуються у виді коротких і конкретних тверджень, формулювання яких спираються на факти, існування яких до початку проведення дослідження лише гіпотетично передбачалося. Обсяг і зміст понять, використовуваних у висновках, повинні відповідати обсягові і змістові понять, що маються в нових формулюваннях експериментальних гіпотез.
Висновки не повинні мати зайвих слів, в них необхідно звернути увагу на якісні та кількісні показники здобутих результатів, викласти рекомендації щодо їх використання.
Від чіткості та грамотності формулювання висновків значною мірою залежить успіх у зовнішній репрезентації результатів дослідження та якість наукової роботи загалом. Тому слід орієнтуватися, що висновками не може бути стислий виклад змісту попередніх розділів. Висновки - це лаконічне (без зайвої аргументації - система аргументів мала бути використана та повністю задіяна при викладі змісту в основній аналітично-дослідницькій та описовій частині роботи, себто у розділах, які передують висновкам) підведення підсумків всього, що було зроблено і чого було досягнуто у рамках конкретного дослідження.


Зразок оформлення додатків

                                                 Додаток Ж
                                         Класифікація годонімів.

Географічне положення, рельєф
Промисловість
Видатні події
Символічні назви
Горний
Дальній
Залізничний
Сумський
Гончарний
Дачний
Площа Революції
Банний,
 Веселий
Русанівський
Ентузіастів


четвер, 24 березня 2011 р.

Наукові роботи учнів, які брали участь в обласному етапі конкурсу МАН

С П И С О К
наукових робіт, членів Гадяцького РНТУ, які направляються для участі
в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту.

№ п/п
Прізвище, ім”я по-батькові учасника
Клас
Секція
Тема роботи
Назва навчального закладу

1
Тригуб
Альона
Володимирівна
10
Математика

Задачі оптимізації на графах
Гадяцька гімназія

2
Пазинич
Анна
Анатоліївна
10
Фізика
Підсекція: експериментальна фізика
Дослідження  часткового
розряду  конденсатора
Веприцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

3
Степанова
Марина
Валеріївна
11
Економіка
Аналіз фінансового стану підприємств роздрібної торгівлі Гадяцького району
Гадяцька гімназія

4
Горб Наталія Вікторівна
10
Техніка
Підсекція: екологічно безпечні технології та ресурсозбереження
Проблеми та перспективи розвитку вітроенергетики
Краснознаменська загальноосвітня школа      І – ІІІ ступенів

5
Юдченко
Борис
Олегович
8
Інформатика та обчислювальна техніка
Підсекція: мультимедійні системи,навчальні та ігрові програми
Автоматизація процесу  оцінювання
знань і вмінь учнів з навчальних предметів  у середній школі
Гадяцька гімназія

6
Фролова
Ірина
Володимирівна
9
Біологія ,
підсекція:
ботаніка та зоологія
Поширення та біологія бобра річкового в долині  р. Псла
Бобрицька ЗОШ І – ІІ ступенів

7
Гайдабура
Аліна
Сергіївна
11
Психологія
Переваж. мотиви навч. діяльності в середній та старшій школі
Краснознаменська ЗОШ І- ІІІ ступенів

8
Чемерис Владислав Вікторович
11
Аграрні науки
Підсекція: агрономія
Характеристика виробничих сортів пшениці  фірми
«Стандарт-Агро»
Сарська спеціалізована школа І- ІІІ ступенів

9
Маслов
Дмитро
Сергійович
9
Історичне краєзнавство
Шлях у космос починався з Лютеньки
Лютенська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів

10
Григорович
Максим
Валентинович
9
Географія та ландшафтознавство
Перспективи розвитку міста Гадяча
Гадяцька спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2.

11
Зінчик
Вікторія
Василівна
9
Географія та ландшафтознавство
Зелений туризм та його можливості  в
с. Лютенька.
Екологічна стежка в системі зеленого туризму
Лютенська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів

12
Римар
Дарія
Юріївна
10
Зарубіжна література
Сугестивно-асоціативне сприйняття пейзажів у збірці «Вечори на хуторі біля Диканьки»
М.В. Гоголя
Гадяцька спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 4

13
Котко
Станіслав
Іванович
11
Українська література
Іван Білик – етнограф , літературний критик, письменник і перекладач
Сватківська
загальноосвітня школа        І – ІІІ ступенів

14
Івко Яна Валеріївна
11
Українська мова
Походження та творення прізвищ жителів Краснознаменської сільської ради.
Краснознаменська загальноосвітня школа      І – ІІІ ступенів

15
Ігнатенко
Алла
Петрівна
10
Фольклористика
Сучасна родинна обрядовість Надпсілля
Книшівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

16
Юрченко
Віра
Михайлівна
9
Фольклористика
Поетика купальських народних пісень
Соснівська загальноосвітня школа      І – ІІ ступенів

17
Репецька
Тетяна
Олександрівна
11
Англійська мова
Різні види сленгу як найпростіші форми англійської в Інтернет-спілкуванні
Гадяцька спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 3.